Friday, July 22, 2011

Rahim Senget (introvert)

Posted by benedeq @ finie at Friday, July 22, 2011
Q
Salam, Saya diperkenalkan oleh kawan saya mengenai Premium Beautiful ini. Dia ada masalah setiap kali datang bulan dia senggugut Dia baru pakai dalam 2 minggu dan kini bila dia datang bulan baru baru ini, sakitnya berkurangan. Wow!!

Saya pula mengalami masalah kedudukan rahim yang retroverted menyebabkan setiap kali datang bulan, sakitnya yang teramat sangat. Saya disarankan oleh dokotor hanya makan pain killer dan kini ambil ubat zoladex untuk melihat fungsi rahim. Tiada ketumbuhan. Saya juga sedang cuba untuk urut. Kini disarankan oleh kawan saya ini utk pkai Premium Beautiful ini. Adakah betul betul berkesan utk masalah kesihatan seperti ini? Jadi saya nak tahu adakah berbaloi membeli BP ini bagi tujuan kesihatan? Terima kasih.

A
Pemakaian Premium Beautiful (full set) amat membantu untuk mengemaskan rahim, mengecutkan faraj, memperbaiki otot-otot faraj supaya kembali tegang dan mengemuk.
Bila faraj dan rahim baik dan bagus, ia akan menambatkan kasih sayang suami.
Jangan kehilangan suami hanya kerana seks ! Ia juga dapat membantu memperbaiki keupayaan faraj, rahim dan seks anda. Kedudukan rahim secara tidak langsung akan dibetulkan sedikit demi sedikit. Premium Beautiful direka cipta secara terperinci. Jadi tidak hairanlah ada testimoni rahim senget (introvert) pulih! Saranan saya cubalah!

0 comments:

Post a Comment

 

benedeq collections Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates